poniedziałek, 31 stycznia 2011

Zeszyt...

...własny ,prywatny pod roboczym tytułem 
"Kilogramy  spadamyyyy" :) 
Dawno nosiłam się z zamiarem zrobienia takiego zeszytu ,a dzisiaj siadłam i powiedziałam sobie albo teraz albo wcale ... no i jest 
ma 60 kartek w kratkę i będę zapisywać tu wszystko co dotyczy mojego zmagania
z nadmiarem kilogramów nie tylko tych cielesnych ale i duchowych ... 
Czasem łatwiej przelać myśli i odczucia na papier ...
Więc co by nie zanudzać ,oto mój zeszyt ;)

i kartka ,jaka jest każdy widzi ;) 
Walentynkowej produkcji u mnie nie znajdziecie to jedyna kartka jaką udało mi się zrobić , zaczętych i nie skończonych jeszcze kilka ale wiem już na pewno że nie będą one walentynkowe...
Na koniec chciałam podziękować Novince za wyróżnienie
 To bardzo miłe - dziękuję ,ale przyznam się publicznie że nie lubię wyróżnień i bardziej mnie cieszą Wasze wizyty ,opinie i komentarze .
Przepraszam Was ale wyróżnienia nie przekażę dalej. 
Dziękuję za tyle miłych słów pod poprzednim postem ,aż ciepło mi na serduchu !
Dziękuję :* 
Miłego wieczoru życzę :)
Pozdrawiam Agata- Rydia

8 komentarzy:

Magda Tomaszewska pisze...

Świetny zeszyt :) Trzymam kciukasy za spadające kg i wracam do swojej dietki :/ Karteczka również cudna. Pozdrawiam ciepluchno.

katharynka pisze...

kartelucha piękna, taka Rydiowa :) Ale notes podbił moje serce, jest absolutnie cudowny i z pomysłem i z "jajem" :)

Offca pisze...

świetny pomysł z tym zeszytem :) oby zapiski były jak najpozytywniejsze :)

Barbara pisze...

ja również trzymam za ciebie kciuki,oby w zeszycie znalazły się same pozytywy i twoja dusza (i ciało) były jak w najlepszej formie,pozdrawiam:*

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

rewelacyjny zeszyt, też by mi się taki przydał :)

chwilka13 pisze...

Powodzenia! Z takim fajnym zeszytem na pewno będzie łatwiej ;)

OriBella pisze...

Oj będzie się działo w notesie:)))Pomysł i wykonanie ekstra:)))

Ewik21 pisze...

ale czaaaad fajny pomysł !!!!! ale chyba troche za dużo kartek przeciez nie będzie to aż tak długa walka!!!!! 3mam kciuki ****