środa, 10 sierpnia 2011

To i owo ...

...dzisiaj na tapecie będzie domeczek dla ptaszka ,ale za nim to nastąpi pragnę bardzo serdecznie podziękować 
Groszkowi, Agnieszce i Kacprowim200  za wyróżnienie . 
Takie wyróżnienia są strasznie miłe,ale jeśli mam być szczera wolę jak do mnie po prostu zaglądacie i zostawiacie komentarze:) 
Nominować nikogo nie będę ,wybaczcie mi ...
Dla równowagi  napiszę 7 prawd o sobie ( choć kiedyś już to robiłam  ) 

1.Dzień zaczynam od kawy w łóżku 
2.Podobno jestem ambitna i cholernie uparta
3.Bywam leniwa,złośliwa i upierdliwa 
4.Nie znoszę robactwa 
5.Nie nadużywam słowa PRZYJAŹŃ,w tej kwestii jestem bardzo ostrożna 
6.Uwielbiam "scrapować", czytać i fotografować ( choć foty pozostawiają wiele do życzenia) 
7.Kocham ŻYCIE ,to co robię,to co mam ,cieszą mnie drobiazgi dnia codziennego i mam nadzieję że jeszcze długo będę mogła cieszyć się pięknem życia :) 

No to czas na domek ,który powstał wczoraj na wspólnym scrapowaniu z taką Jedną Fajną Babką ;) 
Mocno inspirowany pracami FINN  




Dziękuję za odwiedziny i wszystkie słowa pod poprzednim postem :)
Pozdrawiam serdecznie 
Agata - Rydia

p.s. wspólnie z Ewą założyłyśmy bloga Scrap Targ gdzie będziemy upłynniać nasze nadwyżki scrapowe  :)
już dzisiaj dostępne są serwetki od Ewy:)

14 komentarzy:

Unknown pisze...

Przewspaniały.
Kocham takie domeczki. Cudo stworzyłaś.
Trwam w zachwycie.

Ewik21 pisze...

ja ci dam jedna fajna babkę !!!! domek wyszedł cudny i wiem że to nie jest pierwszy a'la FINN w Twoim wykonaniu ( zieram niezbędne szpejostwo od dzisiaj hi hi )

BETIK pisze...

Prześliczny ten domek! Finomania zatacza coraz szersze kręgi:)

UHK Gallery pisze...

Domek czad!!!!!!

Artes de Nágela pisze...

Very beautiful!
I love blue!

Joanna Oborska pisze...

Cudownie pastelowy! Piękny!
Zaraz was w wersji targowej dodam do ulubionych :)

asica.p pisze...

piekny!napisz mi na maila skad taka baza domkowa plisss:P

madebyviva pisze...

Uwielbiam domki, a Twój jest absolutnie CUDOWNY!!

kacperm200 pisze...

niesamowity domek :D

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Ooooo... cudny jest!!!
Pięknie ozdobiony :D
:*

Magda Tomaszewska pisze...

Przecudny!!! Czy można u Ciebie zamówić taką chatynkę? :D

Rachel pisze...

cudniasty!!!:)

OriBella pisze...

Kapitalnie ozdobiony, ja poproszę go na żywo zobaczyć:)))

chwilka13 pisze...

wygląda cudnie! zmacać by się chciało :)