poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Na rozgrzewkę ...

Hejka :) 
Zapomniałam już ile frajdy i przyjemności daje scrapowanie, 
dlatego postanowiłam sobie przypomnieć jak to jest i  na rozgrzewkę
 ( choć trwała ona bardzo długo ...) 
przychodzę z takim sobie LO, wykonanym do mapki znalezionej na Pintereście
 mapka 

i moje wypocinki ( można się śmiać do woli i hejtować) 



Dzięki Ewie znowu tu jestem, to ona mnie motywuje i jest przy tym bardzo cierpliwa i wyrozumiała, dlatego zajrzyjcie koniecznie do NIEJ  i zobaczcie jak cudny LO stworzyła! 
Pozdrawiam tych co jeszcze tu zaglądają ;) 
Dobrego dnia ! 

5 komentarzy:

Ewik21 pisze...

zapachniało jesienią...ale to fajnie troche przekory nie zaszkodzi . bardzo fajnie wyszedł.

Matilde pisze...

Agatko, świetny scrap! Jakoś nie widać, żebyś miała zbyt długą przerwę - tzn. nic a nic nie wyszłaś z wprawy :)

Offca pisze...

nie będzie ani śmiania ani hejtowania :)
scrap jest świetny <3

Yoasia pisze...

Witam po latach.... Pozdrawiam i podziwiam prace....

Czy mnie może jeszcze pamietasz?:)

Rydia pisze...

Yoasia, oczywiście że pamiętam :) Dziękuję za ciepłe słowa !