czwartek, 7 października 2010

Ogłoszenie :)

Ogłaszam wszem i wobec że
w Krakowie  23 października ( sobota ) od godziny 10:00 do 17:00
przy al 29 Listopada 50 w Klubie Studenckim Arka
odbędzie się 

zorganizowany przez 3 sklepy
z tej okazji Candy - info na pasku bocznym wystarczy kliknąć

Mam nadzieję że do 23 -go wydobrzeję i będę mogła być , a jak nie to ... się przyczołgam - dosłownie  ;) Trzymajcie kciuki za mnie bo znowu mam problem z chodzeniem,siedzeniem i nawet leżeniem ... jestem ograniczona przez okropny ból ... ketonal już nie działa ...
a w niedziele było  tak cudnie i jeszcze w miarę normalnie funkcjonowałam ...


11 komentarzy:

Barbara pisze...

buu...ja to chyba z porodówki się nie wyczołgam,już wam zazdroszczę tego festiwalu :( może za rok spotkamy się w Krakowie :)

Magda pisze...

Agato, zdrowiej szybciutko! Jezeli bol nie odpusci do czasu festiwalu (choc mam nadzieje, ze jeszcze wczesniej wydobrzejesz) dostaniesz wirtualnego kopa ;) Duzo zdrowia przesylam...
:****

Huma pisze...

Kochana, ściskam Cię (ale tak, żeby nic nie bolało) i 3mam kciuki za Twój szybki powrót do zdrowia!

Arte Banale pisze...

Nawet sie nie wygłupiaj! Zdrowiej szybciutko, znacznie szybciej niż do 23-ego! Ja w kazdym razie przesyłam pakiet pozytywnej energi i mam nadzieję, że się spotkamy w Arce:)

Nulka pisze...

na plecach Cię doniosę :*

Malina pisze...

Zdrówka życzę!!! Ja Olfen i Miolastan połykam , jak mnie tak połamie- po trzech dniach da się żyć...

kpkacha pisze...

Witam.
Współczuję kłopotów zdrowotnych - wiara czyni cuda więc wierzę za Ciebie że uda Ci się na festiwal dotrzeć ;) tworzysz przepiękne prace ... właśnie oglądam i nadziwić się nie mogę. Pozdrawiam Kacha.

Oliwiaen pisze...

Zdrowiej szybko, kochana!!

Ludkasz pisze...

Agatko,zdrowiej:)

Ewik21 pisze...

wpadnę do Ciebie z maścią ......laskową hi hi wytłuczemy to dziadostwo z Ciebie. ***** a tak serio to wiesz ,że musisz wyzdrowieć !!! gimnastykowałas sie juz dzisiaj ???? Może Madzia by przyleciała i jakiś masaż wykonała leczniczy cooo pogadać z nią ;))**

Rydia pisze...

Bardzo, bardzo Wam dziękuję ,nawet nie wiecie ile znaczą dla mnie te słowa ,jesteście kochane :**

Ewuś- dzielnie ćwiczę i nie poddam się :*
Wielkie i ogromniaste dzięki !