czwartek, 18 grudnia 2008

7 prawd ,a może wad ?

Zostałam poproszona o ujawnienie 7 prawd o sobie przez Aneciacom, Rudlis i Migot 77

Nie lubię mówić o sobie i jaka jestem chyba nie wie nikt ,bo ja sama siebie ciągle zaskakuje i negatywnie i pozytywnie.
1 Zaczynam dzień od kawy i muzyki (chyba się uzależniłam od tego)
2 Podobno jestem ambitna,
3 Bywam leniwa, złośliwa,upierdliwa
4 Nie znoszę wszelkiego robactwa
5 Nie nadużywam słowa Przyjaźń ( zawiedli Ci których uważałam za przyjaciół)
6 Jestem ostrożna, uwielbiam czytać i robić zdjęcia
7 Kocham życie, to co robię,to co mam i mam nadzieję ,że będzie mi dane się tym cieszyć jeszcze troszkę .
To tyle o mnie , ja nikogo nie wywołam do ujawniania 7 prawd o sobie .

Bardzo dziękuje wszystkim tym ,którzy zaglądają do mnie i zostawiają ślad w komentarzach :*
Wiem ,że ostatnio mało się dzieje na moim blogu ,ale jestem po prostu zmęczona ,pogoda(i nie tylko) mnie wykańcza i mam z tym problem .Pozdrawiam Was wszystkich :*

1 komentarz:

Nowalinka pisze...

Hmmm, brzmi znajomo :) Mamy wiele wspólnego :*