czwartek, 28 sierpnia 2008

Złapany 1000 :-)



Tak ,a więc 1000 złapany ,jako pierwsza printscrina przysłała ...
Nicktośka - Gratuluję
Poproszę o adresik na maila

Wszystkie osoby, które zostawiły komentarz pod postem "Łapiemy pierwszego Tysiączka " otrzymują nagrody niespodzianki - to dzięki Wam ten blog istnieje .
Proszę zatem o maile z adresami lub jeśli ktoś chce ,a będzie na Krakowskim spotkaniu mogę przekazać niespodzianki osobiście :-) Czekam zatem na maile.
Pozdrawiam wszystkich i z głębi serca dziękuje,że jesteście :*



7 komentarzy:

truskawkaM pisze...

no brawo :)

RosaliaArt pisze...

:D polowałam, oj polowałam :D

ps. ja też będę w Krakowie :Dm

rudlis pisze...

Gratulacje!!!! Życzę następnych tysięc wejść :)
Ja również będę na spotkaniu 27 września w Krakowie-pozdrawiam.

Niebiesko_Oka pisze...

Gratuluje tysiaczka :*
I życze przynajmniej dziesięciu następnych!

joasiah pisze...

rydzik wez sie odezwij do mnie na gg 1447734 :)

Ana pisze...

gratulacje:)
bardzo mi miło że i ja dostanę małą nagrodę;)
niestety na spotkaniu mnie nie będzie:(
wobec czego wysyłam meila dobrze?

Rydia pisze...

Dziękuje Wam bardzo, kochane jesteście.