czwartek, 18 sierpnia 2016

Odkurzam ...

Witajcie kochani :) 
Blog zarasta pajęczynami, jakaś otchłań się wyłania, więc trzeba coś z tym zrobić ... 
Wykonałam LO do naszego wspólnego mapkowania z Ewik
Nie uwierzycie ile ta kobieta ma w sobie cierpliwości, podejrzewam, że nikt inny nie czekałby na mnie tyle czasu. A czas sunął nie ubłagalnie i nagle zrobiło się 3 miesiace od planowanego czasu publikacji gotowego LO... No sami powiedzcie czyż to nie chodząca cierpliwość ? 

mapka ( nie pamiętam z jakiej strony) 

mój LO 




Cudne tekturki oczywiście ze Scrapińca :) 

Ewunia publicznie dziękuję za wyrozumiałość i przepraszam za taką zwłokę ;) 
Wszystkim, którzy tu jeszcze zaglądają też dziękuję - dziękuję za Waszą obecność!
Pozdrawiam słonecznie 
Agata 

4 komentarze:

Ewik21 pisze...

bardzo ciepły jest te LO i faktycznie całkiem różne te nasze interpretacje ale właśnie to jest fajne

Matilde pisze...

Cudne LO! I to jest dobry moment, żeby pozbyć się tych pajęczyn ;) Może mogłabym popełnić tzw. lift i wykorzystać ten układ?

Rydia pisze...

Bardzo dziękuję za miłe słowa :)
Matilde, liftuj, nie mam nic przeciwko ;)

Matilde pisze...

Dam znać co mi wyszło :)