sobota, 13 października 2012

Zaległa ...

...króciutka relacja z cyklu "Uscrapowani"...
Tym razem to ja byłam gospodarzem spotkania,dlatego nie ma mnie na fotkach ;) 
Do wykonania miałyśmy kartkę typu Tent, notes i praca dowolna .
Naszym sponsorem była Magiczna Kartka 


Brydź ;) 

 Ewik ;) 

A tu już moje wypocinki 
kartka typu tent 
  
notes

 najbardziej zadowolona jestem z ramki ;) 





Kolejne i już ostatnie spotkanie odbyło się u Brydzi i pewnie niebawem pojawi się  relacja :)))) 
Dziękuję za Waszą obecność i wszystkie ciepłe słowa pod poprzednimi  postami . 
Pozdrawiam ciepło
Rydia 

6 komentarzy:

Barbara pisze...

Wszystkie prace piękne ale rameczka jest rzeczywiście urocza :))

Colorina pisze...

Agatko wszystkie prace piękne!ramka jest wyjątkowa ze wzgledu na kolorystykę...uwielbiam niebieskości:)

Ewik21 pisze...

ojjj ale to było spotkanko hi hi !!! Pyszne jedzonko , pyszne drinki i pyszne towarzystwo!!!! I jak widać na fotkach praca wre!!!! Agatko Twoje prace są cudowne , notesik cały mój!!! A ramka z Dżagą finti rozwalająca!!!! Koniecznie trzeba powtórzyć!!!

Marta pisze...

Widać, że spotkanie bardzo udane :)
Rewelacyjne prace! Wszystko mi się podoba, a ramka jest niezwykle piękna!
Przesyłam ciepłe pozdrowienia :)

Krasnaya pisze...

Ramka jest powalająca, rewelacyjnie Ci wyszła. Notes już podziwiłam w jednym z poprzednich postów, a tentowa kartka podoba mi się bardzo. zresztą to nie pierwsza Twoja, która mnie zachwyciła :)

truskawkaM pisze...

ach... te drinki.... mrrr.... :D