czwartek, 6 maja 2010

Scrap

...tak się czuję ostatnio... i tracę kolory  ...


7 komentarzy:

Gosik pisze...

czasem bywa... życzę powrotu do weny i chęci do życia :) scrap świetny

Ewik21 pisze...

scrap świetny ...jutro Ci to minie !!!

brydzia58 pisze...

wow ..super

dokładnie Ewcia ma rację jutro Ci przejdzie :P

truskawkaM pisze...

ja tez myślę ze jutro Ci minie :P

a poza tym scrap... bomba ! rewelacyjny jest .... nie mogę na niego przestać patrzeć ...a zaraz kończy mi się czas na necie ;)

Nowalinka pisze...

Też mi się zdarza podobnie, właściwie bardziej czuje sie jak "pustak"...
Świetny, wymowny scrap :)

Anonimowy pisze...

bardzo ladny te scrap.kazdemu potrzebne takie dni tez ,chyba po to zeby utrzymac rownowage w zyciu,wszystko minie :)

Enthia pisze...

No tak... Mój świat niedawno również był pozbawiony energii, ale mi już lepiej. :)

Mam nadzieję, że i tobie się poprawi.