poniedziałek, 31 maja 2010

Drugie życie pudełka...

...tak...były czekoladki ...zostało pudełko ,a że ja mam manie "bosieprzyda" więc nie wylądowało w śmietniku tylko doczekało się drugiego życia ;) 
Idealnie nadało się na 
Diabelskie wyzwanie #4   które brzmi 
" Mam ochotę na chwileczkę zapomnienia "
Warto powalczyć bo nagroda jest fajna , ufundował ją  super sklep Scrap Pasja 
Tak właśnie wygląda moja ochota ... ogród...hamaczek bądź leżaczek ,natura i ja ,żadnych telefonów,laptopów i innych  cudownych technicznych wynalazków...
Szału nie ma ,ale jestem zadowolona z efektu 


Miłego dnia i dziękuję za wszystkie komentarze jakie zostawiacie,to bardzo budujące :* 

9 komentarzy:

chwilka13 pisze...

re-we-lac-ja!!!

katharynka pisze...

szał jest, bo ja szaleje na punkcie tego pudełeczka!!

truskawkaM pisze...

o.O

Mrouh pisze...

Genialne! Zamknęłas w ramce kawalek raju!

Fabryka Spokoju pisze...

Mmmm... też nabrałam na to ochoty :)

Ewik21 pisze...

pobujamy się razem.... cooo???

Gosik pisze...

sliczna :))

Magda pisze...

Genialne! Fantastyczny pomysl a wykonanie cud miod.
Magda xxx

Ludkasz pisze...

rewelacja!!!!!!!!!!!!