niedziela, 21 lutego 2010

Spotkaniowo ...

...jak pisałam we wcześniejszym poście ,wczoraj odbyło się kolejne spotkanie Krakowskie .
Było bardzo twórczo i wesoło ,zresztą co tu dużo pisać ...
Sami zobaczcie ( fotek niewiele) 

 Była też wymiana ATC  ,moje widzieliście już ,teraz kolej na te które ja otrzymałam w zamian 

Mimo że imieniny obchodziłam 5 lutego to moja kochana Florcia podarowała mi w prezencie  cudowną broszkę :*  Jeszcze raz bardzo dziękuję Ci  mój babolcu :***  

a od Truski dostałam tą oto rameczkę .
Monika wiedziała co napisać ...te słowa muszę sobie ciągle powtarzać .
 Dziękuję Wam bardzo Kochane !
 Na koniec lift wykonany na spotkaniu ,TU ORYGINAŁ , a poniżej moja praca 
 
 
Tym którzy wytrwali do końca postu wielkie ukłony :) 
To by było na tyle .
Dziękuję za odwiedziny !

4 komentarze:

Ewik21 pisze...

wszystko piekne powtórkę proszę i to zaraz...

Ludkasz pisze...

wszystko piękne, część fotorelacji u mnie:)

Malina pisze...

Ale WAM zazdraszczam.... Lift słodziakowy! Buziole z tej lodowej krainy!

Anonimowy pisze...

fajnie mialyscie babeczki