sobota, 13 lutego 2010

Na zamówienie ...

...dla pewnej przesympatycznej P.Patrycji 
dwie kartki i trzy zakładki 
Kartka z sercem wykonana z Victoriany ze scrapcomu,serce od Gizmo,
a kwiatki od Miako 
kartka z misiem to papiery z ILS Chocomint
miś -kilka odbitek otrzymałam od Ewika :*
 

oraz LO wykonany do mapki Kristine Davidson ,która obecnie gości na blogu ScrapMapki
mapkę znajdziecie TUTAJ 
a to już moja interpretacja  


  
Na koniec chcę bardzo podziękować Jolancie-Alojek  za wyróżnienie i tak miłe słowa 
Bardzo Ci dziękuję :* 
Pozdrawiam Wszystkich ciepło ! Dziękuję za odwiedziny i wszystkie ciepłe słowa.
Ja idę się kurować bo niestety znowu jestem chora ,chory małż i chory syn ...
Miejcie się dobrze :)

8 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Zdrówka Ci życzę!!!!
Wyróżnienia gratuluję
a prace świetne, jak zawsze:)

Enthia pisze...

Świetne kartki i lo też niczego sobie. :)

Ewik21 pisze...

Prace swietne i podziwiam za odwagę ja sie do Victoriany na razie modlę hi hi

mood collage pisze...

Dziękuję za odwiedziny :)
Karteczki przednie:)
Zdrowia życzę całej rodzince.
Pozdrawiam :)

Barbara pisze...

kartka z misiaczkiem jest urocza :) zdrówka dla Was-nie dajcie się chorobie :)

Tucha pisze...

Aaaa :)
Moje piękne kartki :)
Teraz już mogę powiedzieć, że kartka dla drugiej połowy, a w sumie całości zrobiła wrażenie:)
Zakładka, najlepiej używałabym 3 naraz.
Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję!

marpil pisze...

Piękne zakładki dostała od Ciebie Tucha! Ciekawe czym sobie na nie zasłużyła, bo ja też bym takie chciała :-)

Tucha pisze...

Marpil :)
Ja zamówiłam zakładki u Rydii :)
Zamawiasz i wyczaruje Ci prawie wszystko.
Pozdrawiam!