poniedziałek, 3 listopada 2008

Nie scrapowo ...

Zostałam wywołana do spowiedzi czytelniczej przez Joasię h i Jaśminkę :*
Więc spowiadam się

I. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej ?

W zasadzie o każdej :)

II. Gdzie czytasz ?

Wszędzie gdzie jest to możliwe( prócz łóżka) ,ale najchętniej na kanapie : )

III.Jeśli czytasz ( na leżąco) w łóżku ,to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu ?

Nie czytam w ogóle w łóżku bo mam niezwykłe zdolności błyskawicznego zasypiania ( ha ha ha)

IV. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej ?

Hmmm , bardzo różne gatunki i chyba nie mam najulubieńszego :) )

V. Jaką książkę ostatnio kupiłaś ?

Paulo Coelho "Damon i panna Prym " , Lew Tołstoj " Woja i pokój"

VI. Co czytałaś ostatnio?

"Demon i panna Prym"

VII. Co czytasz aktualnie ?

Aktualnie to skończyłam czytać po raz któryś z kolei M.Szwaja "Jestem nudziarą "

VIII. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi ? Jeśli używasz zakładek ,to jaki one są ?

Nie zaginam oślich rogów ,używam zakładkę ,którą kiedyś dostałam od kogoś ,taka zwykła z moim imieniem i jego znaczeniem :)

IX. Co sądzisz o książkach do słuchania ?

Jestem cholernym wzrokowcem i taka forma odpada całkowicie ( w dzieciństwie miałam bajki na płytach analogowych i chętnie je słuchałam bo braki były w książkach)

X. Co sądzisz o ebookach?

Prawdę mówiąc jeśli jest wybór pomiędzy ebookiem, a książką to wybieram książkę ,dlaczego?
bo książka ma swój zapach ,jest namacalna i nic nie odda przyjemności czytania książki :)



Uffff uporałam się ... wywołuje do odpowiedzi Truskawkę , Nicktośkę i Nowalinkę

Brak komentarzy: