poniedziałek, 16 czerwca 2008

I Ogólnopolski Zlot Scrapbookingu ...

...odbył się 14 czerwca w Warszawie.Gospodyniami tegoż wydarzenia były wspaniałe kobiety Filka i Nulka które włożyły w ten Zlot mnóstwo wysiłku i jeszcze więcej serca.
Cieszę się że poznałam kolejne osoby z forum...
Zrobiłam też "małe" zakupy przez co mój portfel skutecznie się uszczuplił ( żeby z odchudzaniem było tak łatwo...)
Pozdrawiam Wszystkich ciepło i serdecznie :-) Dziękuje za ten wspaniale spędzony czas






Zdjęcia nie są mojego autorstwa ( małż je robił bo ja czasu nie miałam hi hi hi ...)

5 komentarzy:

truskawkaM pisze...

wytnij mnie z tych zdjec :P

:*

Rydia pisze...

...że what? Chyba żartujesz ,nigdy :P

Bea pisze...

Uściski uściski!!!!!!!!
ale fajnie było!!!!!! :)co??

Rydia pisze...

Dzięki Bea też ściskam ,no pewnie ,że fajnie było tylko trochę krótko ...

Filka pisze...

ja mam nadzieję skoczyc Ci na barana w krakowie we wrzesniu sesees bedziesz szczo ne?
buzi buzi wielgachne truskawkowe wysyłam dla rodzinki całej :*