wtorek, 24 maja 2011

Kolejne ...

...wyzwanie w Kreatywnym Polu :) 
Tym razem pokażcie nam swój bałagan scrapowy ;)
Szczegóły znajdziecie TUTAJ 
 
to moje miejsce pracy w małym stopniu "zabałaganione" 
stać mnie na dużo poważniejszy bajzel  hi hi hi ...ale  wolę nie pokazywać na jak duży ...

Dobrze że harmonogram naszych prac jest zaplanowany dużo wcześniej i można się w miarę przygotować, dzięki temu mogę pokazać ten bałagan bo dalej nie mam aparatu i zapowiada się że jeszcze trochę to potrwa...
... naprawa okazała się dość kosztowna :/ ... 
chyba czas pomyśleć o nowym sprzęcie ...

Pozdrawiam  słonecznie :)
Agata - Rydia

3 komentarze:

Ewik21 pisze...

hiii kocham tą szafę!!!!!!!!

Magda Tomaszewska pisze...

Super, że masz wszystko pod ręką, ja niestety jak coś robię, to muszę sobie najpierw potrzebne rzeczy przytargać z drugiego pokoju z szafy-magazynku ;)
Strasznie mi przykro, że Twój aparat odmówił współpracy, bo wiem jakie ma on dla Ciebie znaczenie

Offca pisze...

niezła szafa :)